ESHOP

Registrace
Zapomenuté heslo
Přihlášení uživatele
OBSAH KOŠÍKU »  |  cena:  0 Kč  |  0 položek

Zvýšení výkonu pro Defender TD4 - 2,4 PUMA

kód: TCH TD4 TUN

Zvýšení výkonu pro Defender TD4 - 2,4 PUMA TCH TD4 TUN_1.jpg
cena: 11 800 Kč  s DPH  | 9 752 Kč  bez DPH
(pokud není uvedeno jinak)
varianty:



(2 990 Kč Kč s DPH)



 ks 
Profesionální úprava řídící jednotky, která umožňuje využití skryté síly nového motoru TD4/PUMA. Úprava je prováděna specialistou v oboru. Obě nabízené varianty zvyšují výkon motoru v bezpečné míře, aby nedošlo k jeho poškození. Tato úprava je prováděna tak, aby nedošlo ke zvýšené kouřivosti motoru.

Hned při první projížďce si budete připadat jako za volantem jiného vozu. Nástup kroutícího momentu je posunut do nižších otáček. To má za následek, že řazení na nižší stupeň při zpomalení provozu, nebo při předjíždění je minimalizováno.

Při programování jednotky zároveň odstraňujeme omezovač rychlosti, což umožňuje plné využití nového výkonu.

Možné varianty:

výkon 114KW/155PS Kroutící moment 420Nm
výkon 129KW/175PS Kroutící moment 440Nm
(při této variantě programovaní je nutné použít větší chladič vzduchu - intercooler, je již zahrnut v ceně)
programování dle přání zákazníka

Vzhledem k tomu, že programováním dochází ke změně originálních dat, se kterými je vozidlo homologováno, je tato úprava určena pro závodní vozy používané mimo veřejné komunikace!!!

Úpravu jednotky a případnou montáž chladiče Vám rádi provedeme v našem servisu, nebo nám pouze zašlete jednotku a my Vám ji zašleme naprogramovanou zpět.

Jednotka se dá kdykoliv v budoucnu vrátit do původního nastavení. Vzhledem k tomu, že se jedná o úpravu na míru, uvedené hodnoty jsou pouze orientační.

Tuto úpravu dodáváme i přímo Land Rover prodejcům pro jejich zákazníky.

U všech variant programování doporučujeme ještě montáž teploměru výfukových plynů a odstranění katalyzátoru.

Často kladené otázky:

Viděl jsem na internet krabičku, která se zapojuje do rozvodu vozidla a zvyšuje výkon. Prodáváte je také?

Ne neprodáváme. Nejbezpečnější a nejefektivnějším způsobe, jak upravit výkon motoru je úprava softwaru přímo v řídící jednotce motoru. Jedině tak máte jistotu, že motor podává optimální výkon za jakýchkoliv podmínek. Toho může být dosaženo pouze úpravou dat přímo v ECU.

Externí zařízení (tuning boxy, plug in boxy a pod) pouze upravují data, která jdou do řídící jednotky a to tak, aby například nepoznala, že je uměle prodlužována doba vstřikování paliva bez ohledu na to, co se děje v ostatních částech motoru. Již ale nedokáže měnit časování a tím dosáhnout optimálního spalování.
Mimo prodlužování doby vstřikování je dalším běžným způsobem, jak tato zařízení zvyšují výkon, je, že posílají do ECU falešná data o tlaku railového čerpadla a tím ho uměle zvyšují – jednotka si „myslí“, že čerpadlo dává malý tlak a ten pak zvyšuje.
Tento způsob umožní vstříknout do válce více paliva když je vstřikovač otevřen a tím zvýšit výkon. Jedná se o dost surový způsob zvyšování výkonu, který zbytečně zatěžuje motor, přesto je velmi běžný u tuning boxů. Například u motoru PUMA TD4, není k optimalizaci výkonu vůbec nutné zvyšovat vstřikovací tlak


Jaká je tedy hlavní výhoda úpravy Softwaru ECU oproti tuning boxu?


Námi prováděné úpravy jsou bezpečnější a spolehlivější, než jakýkoliv tuning box. To je dáno hlavně tím, že jakékoliv externí zařízení mění pouze některé hodnoty, protože ne všechny vycházejí z hodnot snímačů motoru. Tato zařízení již nedokážou ovlivnit výpočty prováděné v ECU.

Nejdříve přečteme software z jednotky motoru spolu s veškerým nastavením, ve většině případů přes diagnostickou zásuvku vozidla, pak jsou tato data ručně upravena. Největší důraz je kladen na odstranění tzv. mrtvých míst a na plynulý nástup výkonu a kroutícího momentu. Tohoto efektu není možné dosáhnout žádným externím tuning boxem a velmi často je tato část přehlížena úpravci motorů, kteří se jen soustředí na výkon. Pak teprve následuje fáze zvyšování výkonu dle požadavku zákazníka. Jedině tak je možné dosáhnout optimálního poměru výkon / spotřeba.

Viděl jsem na internetu mnohem levnější úpravu ECU, jaký je v tom rozdíl?

Na internetu najdete mnoho tzv. úpravců, kteří nabízejí úpravu ECU, je ale nutné si uvědomit, že tito lidé nabízejí již před připravené softwary, bez hlubší znalosti Vašeho motoru a požadavků na něj kladených v terénním voze. Zeptejte se těchto prodejců, co ví o vozech Land Rover, zda dokáží připravit úpravu přímo pro Váš vůz s ohledem na provedené úpravy (odstraněný EGR ventil, odstraněný katalyzátor nebo díl výfuku, sportovní filtr, namontovaný vetší intercoller, šnorchl a pod. )...

Již několik našich zákazníků přijelo s takto „upraveným“ vozem, kterému se po úpravě zvýšila spotřeba a kouřivost a průběh kroutícího momentu byl vzdálen ideálnímu stavu...
Související produkty
Náhrada katalyzátoru pro Defender TD4
cena:
2 100 Kč s DPH
obvykle 5 - 7 dní
Teploměr výfukových plynů
cena:
5 500 Kč s DPH