ESHOP

Registrace
Zapomenuté heslo
Přihlášení uživatele
OBSAH KOŠÍKU »  |  cena:  0 Kč  |  0 položek

Zvýšení výkonu - Defender TD5 VIN 2A do 6A (2001 to 2006)

kód: TCH TUN DTD5L

Zvýšení výkonu - Defender TD5  VIN 2A do 6A (2001 to 2006) Vybavení.jpg
cena: 7 000 Kč  s DPH  | 5 785 Kč  bez DPH

 ks 
Jsme schopni úplně změnit pocit z jízdy ve Vašem Land Roveru!!!

Dodáváme individuální řešení šitá na míru potřebám našich zákazníků pro modely vyrobeném od roku 1998 do současnosti. Jsme vybaveni veškerým potřebným programovým vybavením a přístroji s podporou techniků s dlouholetou zkušeností s úpravou řídících systémů vozidel. Na rozdíl od firem nabízejících tzv. tuning od nás nikdy nedostanete universální řešení. Námi dodávaná úprava je vždy individuální řešení na míru, které je v případě potřeby upravováno až k úplné spokojenosti zákazníka a to v základní ceně.

Každé vozidlo reaguje na úpravu řídící jednotky trochu jinak a to zejména v závislosti na počtu ujetých kilometrů, na vozidle provedených úpravách a výrobních tolerancích. S ohledem na tyto skutečnosti je každá námi prováděná úprava prováděna na míru danému vozidlu pro dosažení nejlepších výsledků a Vaší spokojenosti.

Mnoho majitelů terénních vozidel je používá k přepravě nákladu, tahání těžkých přívěsů a v neposlední řadě k jízdě v těžkém terénu a na expedice. Právě v těchto oblastech je velmi znatelný nedostatečný výkon a jeho průběh. Ne každý požaduje pouze zvýšení výkonu, někteří naši zákazníci požadují pouze posun kroutícího momentu do nižších otáček bez vysokého nárůstu výkonu pro zachování optimálního poměru výkon / spotřeba.

Soustředíme se především na odstranění tzv. mrtvých míst a zvýšení kroutícího momentu, což v praxi znamená snížení nutnosti přeřazování na nižší rychlostní stupeň a možnost řadit vyšší rychlostní stupeň v nižších otáčkách.

Námi upravený řídící systém motoru znatelně zvýší zrychlení vozidla při předjíždění a také jízda po dálnici se stane příjemnější bez nutnosti řadit nižší rychlostní stupeň v kopcích. Při zachování jízdního stylu nedochází po úpravě ke zvýšené spotřebě, vlastně naopak, většina našich zákazníků zaznamenala dlouhodobě nižší spotřebu.

Dodáváme řešení od mírného "oživení" motoru až po úpravu závodních speciálů, kde se například výkon motoru TD5 může pohybovat za hranicí 230bhp a 450Nm...

Pokud to k nám máte daleko, můžete nám Vaši jednotku zaslat poštou spolu s popisem, na vozidle, provedených úprav a my Vám ji po úpravě pošleme zpět.

Více informací o této úpravě Vám rádi poskytneme emailem, nebo na telefonním čísle: 602 702 948 - Jan Tůma

Často kladené otázky:

Viděl jsem na internet krabičku, která se zapojuje do rozvodu vozidla a zvyšuje výkon. Prodáváte je také?

Ne neprodáváme. Nejbezpečnější a nejefektivnějším způsobe, jak upravit výkon motoru je úprava softwaru přímo v řídící jednotce motoru. Jedině tak máte jistotu, že motor podává optimální výkon za jakýchkoliv podmínek. Toho může být dosaženo pouze úpravou dat přímo v ECU.

Externí zařízení (tuning boxy, plug in boxy a pod) pouze upravují data, která jdou do řídící jednotky a to tak, aby například nepoznala, že je uměle prodlužována doba vstřikování paliva bez ohledu na to, co se děje v ostatních částech motoru. Již ale nedokáže měnit časování a tím dosáhnout optimálního spalování.
Mimo prodlužování doby vstřikování je dalším běžným způsobem, jak tato zařízení zvyšují výkon, je, že posílají do ECU falešná data o tlaku railového čerpadla a tím ho uměle zvyšují – jednotka si „myslí“, že čerpadlo dává malý tlak a ten pak zvyšuje.
Tento způsob umožní vstříknout do válce více paliva když je vstřikovač otevřen a tím zvýšit výkon. Jedná se o dost surový způsob zvyšování výkonu, který zbytečně zatěžuje motor, přesto je velmi běžný u tuning boxů. Například u motoru PUMA TD4, není k optimalizaci výkonu vůbec nutné zvyšovat vstřikovací tlak


Jaká je tedy hlavní výhoda úpravy Softwaru ECU oproti tuning boxu?


Námi prováděné úpravy jsou bezpečnější a spolehlivější, než jakýkoliv tuning box. To je dáno hlavně tím, že jakékoliv externí zařízení mění pouze některé hodnoty, protože ne všechny vycházejí z hodnot snímačů motoru. Tato zařízení již nedokážou ovlivnit výpočty prováděné v ECU.

Nejdříve přečteme software z jednotky motoru spolu s veškerým nastavením, ve většině případů přes diagnostickou zásuvku vozidla, pak jsou tato data ručně upravena. Největší důraz je kladen na odstranění tzv. mrtvých míst a na plynulý nástup výkonu a kroutícího momentu. Tohoto efektu není možné dosáhnout žádným externím tuning boxem a velmi často je tato část přehlížena úpravci motorů, kteří se jen soustředí na výkon. Pak teprve následuje fáze zvyšování výkonu dle požadavku zákazníka. Jedině tak je možné dosáhnout optimálního poměru výkon / spotřeba.

Viděl jsem na internetu mnohem levnější úpravu ECU, jaký je v tom rozdíl?

Na internetu najdete mnoho tzv. úpravců, kteří nabízejí úpravu ECU, je ale nutné si uvědomit, že tito lidé nabízejí již před připravené softwary, bez hlubší znalosti Vašeho motoru a požadavků na něj kladených v terénním voze. Zeptejte se těchto prodejců, co ví o vozech Land Rover, zda dokáží připravit úpravu přímo pro Váš vůz s ohledem na provedené úpravy (odstraněný EGR ventil, odstraněný katalyzátor nebo díl výfuku, sportovní filtr, namontovaný vetší intercoller, šnorchl a pod. )...

Již několik našich zákazníků přijelo s takto „upraveným“ vozem, kterému se po úpravě zvýšila spotřeba a kouřivost a průběh kroutícího momentu byl vzdálen ideálnímu stavu...